Beste ondernemer,

Tijdens het Nelis’ IJssalon Sluis- en Bruggenfeest kan het publiek weer genieten van een gezellige braderie door de hele binnenstad van Weesp. Er staan heel veel kramen en stands en ieder jaar komt er veel publiek op af.

Ook dit jaar zijn we op zoek naar, nieuwe, ondernemende kraamhouders om de braderie zo divers mogelijk neer te zetten. Wij bieden op een bruisende locatie in hartje centrum ruime standplaatsen aan. De braderie is onderdeel van het evenement. Naast de braderie zijn er nog meer activiteiten in het centrum; waterspelen voor jong én oud, diverse jeugdactiviteiten, Montmartre aan de Vecht (kunstmarkt) en diverse podiums met bekende en minder bekende artiesten bij de lokale horeca. Kortom overal feest!

Ben je enthousiast geworden, meld je dan aan!
Hierbij de informatie over de braderie van het Sluis- en Bruggenfeest.
Datum vrijdag 29 augustus en zaterdag 30 augustus 2025.
– vrijdag 29 augustus van 14:00 uur tot 20:00 uur
– zaterdag 30 augustus van 12:00 uur tot 20:00 uur
Alle genoemde prijzen zijn exclusie BTW.

De kraamvoorwaarden blijven hetzelfde als 2024:
– vrijdag 29 augustus: € 75,-
– zaterdag 30 augustus: € 100,-
– vrijdag 29 augustus en zaterdag 30 augustus (2 dagen) samen: € 175,-
Alle prijzen zijn exclusie BTW.

De grondplekvoorwaarden blijven hetzelfde:
– vrijdag 29 augustus: € 20,- per strekkende meter
– zaterdag 30 augustus: € 22,50 per strekkende meter
– vrijdag 29 augustus en zaterdag 30 augustus (2 dagen) samen: € 42,50 per strekkende meter

Foodtoeslag (warme maaltijden):
– vrijdag 29 augustus: € 50,-
– zaterdag 30 augustus: € 75,-
– tot 00:45 uur verkopen: € 75,-

Stroomtoeslag per dag:
– tot 1000w, € 17,50 toeslag per dag
– tot 2000w, € 25,- toeslag per dag
– tot 3000w, € 30,- toeslag per dag
– tot 7200w, € 50,- toeslag per dag

Inschrijfkosten
Om je deelname vroegtijdig te reserveren zijn de inschrijfkosten € 25,- excl. BTW per aanmelding. De inschrijfkosten worden van je factuur gehaald bij betaling van het volledige bedrag. Besluit je niet komen, dan worden de inschrijfkosten niet terugbetaald. De volledige factuur zal in mei/juni 2025 via de mail (penningmeester@sbfeest.nl) naar je worden toegestuurd.

We kijken ernaar uit om in de toekomst met je samen te werken. Als je ideeën hebt om de braderie voor toekomstige Sluis- en Bruggenfeest nog aantrekkelijker te maken of als je aanvullende wensen hebt, aarzel dan niet om het ons te laten weten. Samen maken wij het Sluis- en Bruggenfeest tot een groot succes!

We zien jouw aanvraag met plezier tegemoet!

Contact: markten@sbfeest.nl

Sommige plekken op de braderie zijn niet beschikbaar, houdt hier rekening mee. De organisatie behoudt zich het recht om de huisregels te herzien. De organisatie doet geen mondelingen toezeggingen en geeft geen garantie over vaste plaatsingen. Dit wordt door de organisatie schriftelijk bevestigd.

Inschrijven braderie
Hoeveel kramen / grondplekken
Extra bij te boeken
Food betekend gerechten en snacks voor directe consumptie. Verkoop van frisdrank is toegestaan. Verkoop van Alcohol is NIET toegestaan tijdens het sluis -en- Bruggenfeest.
Wilt u elektriciteit gebruiken?
Zie in de algemene voorwaarden waaraan u moet voldoen.
Wilt u ter plekke eten bereiden?
*LET OP: GEKEURD 7 KG BLUSMIDDEL VERPLICHT!! GASSLANGEN NIET OUDER VAN 3 JAAR EN GOED LEESBAAR.
Op welke manier ben je bij ons terecht gekomen?

Maximum file size: 32MB

Toegestane bestandstypen: jpg, gif, png of PDF. Max. bestandsgrootte: 32 MB, Max. aantal bestanden
0 of 2000 max characters
Gedetailleerde omschrijving assortiment.
Akkoordverklaring